vineri, 29 iunie 2018

Pe Planeta Fericirii

E-atâta frumusețe în lumea ta,
Nicio perdea nu acoperă 
Fereastra deschisă a sufletului tău,
Ești ca un minereu de aur,
Scumpul meu tezaur!

Ți-am scris numele pe o frunză de laur
Pe care o păstrez în buzunar,
Nu într-un simplu Ierbar,
Tu ești drumul liniar 
Dintre iubire și fericire,
Cu o singură privire 
Pe loc mă cucerești;

Când îmi spui că mă iubeșți
Aripi îngerești îmi cresc în suflet,
Mă lași fără răsuflet de fiecare dată 
Când mă strângi cu drag la piept;

Nu regret că te-am iubit,
Că te iubesc până la soare,
Ești ca o mare de smarald,
Zâmbetul tău cald îmi bucură inima
Când îmi îngheață sângele în vene
De teamă că am să te pierd;

Îmi place mult să te dezmierd,
Să-ți mângâi părul grizonat,
Frumosule bărbat delicat,
Tandru, galant, șarmant...

E-atât de bine lângă tine!
Nu aș mai pleca în veci,
N-aș vrea să mă prindă ploile reci 
Pe vechile poteci ale uitării.

În pragul primăverii
Cu tine-aș vrea să fiu,
Să zburăm ca fluturele liliachiu 
Cu aripi roșii de mătase,
Să ne facem cuiburi și case 
Pe Planeta uriașă a Fericirii,
Să ucidem suferința în numele iubirii.

E-atât de frumos când înfloresc 
Toți trandafirii din grădina noastră!
Eu te privesc de la fereastră,
Tu îmi faci vesel cu mâna,
Ne iubim de când începe săptămâna
Până la sfârșit de capitol de poveste;

Ce bine este 
Când simt pe buzele-mi uscate
Sărutarea dulce a ta,
Dragostea noastră 
Va ține până la infinit,
E tot ce mi-am dorit, 
Nu am nevoie de altceva!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu