joi, 7 iunie 2018

Unde e locul tău

Cerul s-a înseninat,
Norii vineții s-au împrăștiat,
Ceața tristeții a dispărut,
Lumina lunii m-a învăluit
În razele-i argintii.

Te-aștept să vii,
Să ne iubim ca-n prima zi,
Să ne bucurăm ca doi copii
De parfumul teilor înfloriți
În prag de seară,
Când liniștea coboară
Pe întregul pământ.

Mi-aud inima bătând
Ca un ceas vechi,
Mi-am pus cireșe după urechi,
Și flori de măr în păr...

Sufletu-mi arde de dor,
Vreau să ajung în lumea viselor,
Să te-ntâlnesc, iubite călător,
Doar știi că te ador!

Am să te mângâi ușor pe spate
În miez de noapte,
Am să te sărut pe pleoape
Când mă vor trece zeci de ape;

Te simt aproape, dragul meu,
Vino acasă, unde e locul tău,
În inima-mi plină de iubire,
În strălucirea din a mea privire.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu