joi, 7 iunie 2018

Zbor direct spre Paradis

Cu tine în gând, 
Plutesc pe aripi de vânt,
Cobor cu picioarele pe pământ
Doar când cenuşa cărbunilor 
Fumegă, căci Focul iubirii
Nu trebuie să se stingă încă,
Chiar dacă uneori distanța
Creează o prăpastie adâncă
Între noi, visele în doi și realitate;

Cu tine, în brațele vânjoase 
Ale lui Amor,
Ajung dincolo de hotarele lumilor,
Strălucirea stelelor 
Ne arată calea spre fericire,
Adormim în șoapte de iubire,
Ne trezim când soarele 
Își ia postul în primire,
Razele calde ne bat în geam,
Te bucuri că mă ai, 
Mă bucur că te am.

Te iubesc
Așa cum iubesc lumina zorilor
Și parfumul florilor de primăvară,
Ești ca un cântec de vioară
De care nu mă plictisesc niciodată,
Aș sta cu tine viața toată;

Când mă săruți o dată 
Timpul se oprește în loc,
Nu mă satur de tine deloc,
Când mă îmbrățișezi cu drag, cu dor,
Dispare orice nor din al iubirii decor.

Cu tine în inima-mi mare
Pot să trec de clipele amăgitoare,
Iubirea-ți mistuitoare 
Mă face să te doresc pe zi ce trece
Din ce în ce mai mult,
Ești ca dușul rece în verile fierbinți,
Adeseori mă scoți din minți;
Cu tine iubite, pe aripi de vis, 
Am drum deschis, 
Zbor direct spre Paradis.



Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu