marți, 12 iunie 2018

Sute de cuvinte

Mă doare inima, mă doare
Când văd că soarele răsare,
Și tu ești la mii 
De kilometri depărtare;
Mă doare sufletul, mă doare
Când valul mare al iubirii
Mă ridică până la cer
Apoi m-aruncă în Infern.
Încerc să cern nisipul fierbinte
Din clepsidra timpului 
Din a mea minte,
Sute de cuvinte aștern pe foi,
Mi-e dor de tine... de noi!
Te caut prin vise, alerg prin ploi, 
Pașii mi se afundă în noroi,
Mă lovesc de-un zid de gheață,
Vreau să te privesc în față 
Să-ți spun cât te iubesc;
Alerg spre tine, 
Vreau să te găsesc,
Mă plimb zi și noapte
Pe străzi pustii sau aglomerate,
Vreau să las trecutul în spate,
Dar nu pot uita 
Ale tale șoapte de iubire;
Când mă uit la poza ta, 
Plâng în neștire,
Cu urlete, sau în surdină,
Te caut ca pe bobul de grâu 
Printre neghină
Când lumina lină a zorilor 
Coboară peste lume;
Nu-mi mai pasă de legi, 
De cutume,
Al tău frumos nume, 
Trebuie să stea 
Lângă numele meu,
Căci Dumnezeu ne-a dat iubirea
Ca s-o-mpletim cu fericirea.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu