marți, 12 iunie 2018

Planuri de viitor

Să fiu cu tine, zi de zi aș vrea,
Căci mi se frânge sufletul de dor,
Mă întreabă inima 
Dac-ai să-mi sari în ajutor
Când de pe Scara fericirii, 
Am să cad, n-am să cobor.

Să ne iubim în zilele de luni,
Ca doi nebuni... aș vrea,
Să bem compot de mere 
Cu vanilie și scorțișoară
În fiecare după amiază și seară,
Să vopsim albastre dungile de zebre,
Să facem în ciudă pisicilor negre,
Să nu ne poată tăia calea
Nici marțea, nici miercurea.

Joia, vreau să ne plimbăm 
Prin Centrul Vechi,
Să ne-ntâlnim cu alte perechi 
De îndrăgostiți,
Să ne întoarcem acasă chercheliți 
Vinerea, dis de dimineață,
După ce se termină 
Șampania de la gheață.

Sâmbăta, vreau să mergem în oraș
După ce punem oboseala 
Și grijile pe făraș.
Duminica, e de relaxare,
La munte sau la mare,
Rămâne la aprecierea ta, 
Fă cum îți dictează inima.
Eu am să fac așa: 
Am să te iubesc mereu,
N-am să renunț 
La planurile cu tine, dragul meu!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu