vineri, 15 iunie 2018

Stăpânul inimii

Aș vrea să mă ascund
În ochii tăi,
Să fiu irisul albastru, 
Pe care de o viață-l vrei,
Mi-ar plăcea să fiu Esență 
De parfum de tei,
Să mă pui pe pielea t
În fiecare dimineață, 
Iar seara pe perna-ți moale,
Să adormi cu gândul la mine,
Să mă visezi... să te simți bine.

Aș vrea să fiu 
Un fir verde de busuioc,
Să-ți port noroc în fiecare zi, 
Să nu-ți fie clipele pustii,
Chiar dacă nu-mi aparții,
Îmi ești stăpânul inimii,
Te pun în versurile 
Celor mai frumoase poezii 
Pe care le scriu 
Cu sufletul plin de iubire;

Aș vrea să mă ascund
În duioasa ta privire,
Să-ți fiu rază de lumină 
În nopțile întunecate,
Pod peste ape tulburi 
Mi-ar plăcea să-ți fiu
Când cerul e străveziu 
Și norii cenușii,
Aș vrea ca tu să fii 
Un veșnic răsărit,
Să nu mai existe asfințit 
În lumea iubirii;

Mi-ar plăcea
Să mergem împreună
Pe drumul împlinirii
Când nuferii sunt în floare, 
Când în Univers e sărbătoare;
Aș vrea să mă ascund 
În sufletul tău mare,
Sau în inima-ți frumoasă, 
Să locuim în aceeași casă,
Mi-ar plăcea să-mi fii mire, 
Să îți fiu mireasă.


Autor: Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu