sâmbătă, 16 iunie 2018

În fiecare seară

Te-aștept în fiecare seară
Pe-același vechi peron de gară,
Când stelele încep s-apară
Pe cerul albastru infinit;

Te-aștept să vii, cum ai venit
În iarna grea în care-a nins
Cu zeci de flori de-argint
Pe tâmplele-mi deja cărunte;

Te-aștept să vii,
Să mă săruți pe frunte, 
Să mă îmbrățișezi,
Cu mine să dansezi 
Prin albele zăpezi;

Vreau să te lepezi de tristețe,
Ca de o haină veche, ponosită,
Să te îmbraci în dragostea-mi 
Nemărginită
Din inima-mi neprihănită;

Mi-e dor de tine... Vino, iubite!
Frunza de tei e-aproape ruginită,
Fereastra mea spre cer e-acoperită
De-o pătură de nori de pluș,
Sufletul mi-e ca un arcuș 
Rupt de vioară;

Fumez țigară după țigară,
Mă rătăcesc în liniștea clară 
Care mă înconjoară,
Valuri uriașe de iubire 
Mă-mpresoară,
Vremea rea, îmi este adversară.

Te-aștept în fiecare seară,
Pe-același vechi peron de gară,
Când stelele încep s-apară
Pe cerul albastru infinit.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu