joi, 14 iunie 2018

Mai fă un pas

Iubește-mă, citește-mă printre rânduri
Ca pe o carte cu coperți aurii,
Dă la o parte virgulele, ghilimelele,
Punctele de suspensie, 
Semnele de întrebare,
Caută în vocabularele iubirii
Semnificațiile cuvintelor cheie
Puse pe paginile din fața ta...

Forează în mintea mea,
Sapă cu grijă în sufletul meu,
Încearcă să descoperi 
Fiecare minereu,
Fiecare piatră prețioasă 
Din inima-mi blândă, frumoasă;

Dezbracă-mă de emoții,
Fii ca poeții cu tupeu,
Uită de ego-ul tău, sau de al meu,
Fii tandru... sau fioros ca un leu,
Folosește orice clișeu dorești 
Ca să mă cucerești...

Întinde-mi o capcană
Când nu pot să pun geană pe geană
De dragul iubirii, de dorul tău,
Seacă râurile lacrimilor,
Mută munții din loc pentru mine
Ca să fiu aproape de tine...

Deschide ochii bine 
În clipele puține care ne-au rămas,
Mai fă un pas, 
Un mic popas în viața-mi grea,
Fii cavalerul după care suspină 
În fiecare zi și noapte inimioara mea,
Invită-mă la tine acasă,
Găzduiește-mă în inima ta,
Rămâi cu mine, orice s-ar întâmpla!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu