vineri, 29 iunie 2018

Poezia... viața mea

Versurile acestea, puse pe hârtie,
Sunt ca o spovedanie la Dumnezeu,
Că te iubesc, nu știu doar eu,
Știe de ani de zile lumea toată,
Inima mi-e dezbrăcată de timiditate,
Ești în gândurile mele zi și noapte.

Versurile acestea
Ca niște cireșe coapte
Dulci amărui,
Soarele cu razele-i 
Gălbui sau portocalii,
Norii albaștri, albi sau cenușii
Fac parte din decorul 
Nostru de amor,
Iubitul meu navigator
Care te-avânți în larg 
Când valuri uriașe se sparg 
La țărm de mare
În clipe de profundă visare.

Versurile acestea
Ca niște stele strălucitoare
De colțurile cărora mă agăț
Când vreau să te răsfăț,
Spun totul despre noi,
Nu suntem doi copaci uscați,
Cu fericirea suntem frați,
Iubirea ne este descătușare,
Magie, splendoare.

Versurile acestea
Fără semne de întrebare
Sunt scrise doar pentru tine,
Orizonturile mele sunt senine 
Datorită ție... Ești ca o viță de vie 
Cu struguri tămâiosi,
Deosebit de gustoși.

De fiecare dată când ne întâlnim
Ne privim în tăcere
Fără să ne plictisim,
Ochii-mi păcătoși
Se pierd în ochii tăi frumoși,
Ne iubim mai presus de fire,
Mai presus de cuvinte...

Versurile acestea
Scrise cu litere mărunte
Conțin iubire cât un munte
Și un ocean,
Sentimente profunde, foc, lavă, vulcan,
Tu înflorești în grădina inimii mele 
Ca un castan,
Îmi umpli sufletul de bucurie an de an,
Iubitul meu cu aer mediteranean!

N-am să renunț la tine niciodată,
Nici la iubirea-ți minunată,
Tu ești o capodoperă de artă,
Icoană în sufletul meu pictată,
Doar pentru tine-mi bate inima,
Tu ești poezia... viața mea!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu