vineri, 29 iunie 2018

Atât de-aproape

Tu, ești atât de-aproape
De inima-mi, ce pentru tine bate,
Și totuși nu te pot vedea
Căci țara ta, e prea departe de a mea.

Tu ești o stea care se-aprinde
Când dorul de tine mă cuprinde,
Pe aripile vântului, 
Fac ocolul pământului
Căutându-te în nopțile întunecate
Pe cărările întortocheate ale iubirii.

Tu ești Floarea fericirii,
Mă iei cu tine pe drumul împlinirii
Când nuferii plutesc 
Pe ape limpezi de cristal...

Ești un pocal de aur 
Din care beau adesea Apă vie,
Ești o minunăție,
Faci parte din a iubirii împărăție.

Tu, strună de vioară
Mă faci să plâng în fiecare seară
Când liniștea coboară din Univers,
Ești cântec sublim,
Ramură verde de măslin.

Tu ești atât de-aproape 
De sufletu-mi înflăcărat,
Care încearcă să se adape
În fiecare zi din nostalgii...

Ești cutia cu surprize, cu bucurii,
Îmi dai emoții mii, și sute de fiori, 
Ești soarele care răsare-n zori
În lumea-mi frumoasă, plină de culori.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu