luni, 4 iunie 2018

Numai la superlativ

Rămâi cu mine orice-ar fi,
Nu renunța la mine, nu mă părăsi, 
Din inima-ți mare nu mă goni,
Dărâmă zidurile tăcerii dintre noi,
Stai lângă mine de luni până joi, 
Chiar dacă norii negri ai tristeții
Vor mai aduce reci, sau calde ploi.

Spune-mi iubite, vrute și nevrute,
Minciuni multe, adevăruri crunte,
Scrie cu vechiul tău condei 
Pe foaia imaculată a sufletului meu
Că vom fi împreună mereu;

Vino la mine când e soare,
Să fugim în lumea mare,
Adu-mi o floare de cireș, 
Să mi-o pun în păr,
Fă-mi un covor verde
Din frunze de mohor
Pe care să pășesc ușor, 
Căci mi-este mult prea dor
De zâmbetul tău fermecător;

Invită-mă la un suc,
Sau la o cafea făcută la ibric
Fără să te temi de nimic,
Vreau să-mi fii ucenic, 
Să-ți fiu ucenică 
De luni până duminică, 
Vrei sau nu vrei,
Trebuie să studiem amândoi
Arta dragostei;

Ia-mă cu tine iubite,
Vreau să mă iei definitiv,
Pune-mi un nume fictiv, 
Folosește-mă ca pe un substantiv
Într-o carte Science-Fiction,
De care să vorbească lumea, 
Numai la superlativ.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu