marți, 5 iunie 2018

Poartă-mă cu tine

Poartă-mă pe umărul drept al tău 
Ca pe o aripă de înger 
Dăruită de Bunul Dumnezeu,
Nu mă uita iubitul meu,
Rămâi același tip generos mereu;

Poartă-mă cu tine oriunde în lume, 
Scapă de superstiții, de cutume,
Ascultă-ți inima când bate tare
La fel ca inima-mi în care
Strălucesc non-stop raze de soare. 

Poartă-mă cu mândrie mare 
Ca pe o floare roșie la pălărie,
Dorește-mă ca pe o primăvară 
Cu parfum de iasomie,
Rămâi o mie de zile și nopți 
În preajma mea,
Apoi zeci de ani la rând;

Poartă-mă în al tău gând, neîncetat,
Căci eu te port în sufletu-mi
Nevinovat, din noapte până-n zori,
Rămâi în lumea-mi plină de culori,
Vei fi mai fericit ca ieri!


Autor: Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu