joi, 21 iunie 2018

Nu te-aș da!

Frumoaso cu inima bună,
Tu îmi alungi din suflet
Orice nor, orice furtună,
Inima-mi tresare 
Când te văd venind
Pe a iubirii dreaptă cărare,
Soarele îmi zâmbește datorită ție,
Nu te-aș da pe o mie de femei!

Frumoaso cu ochi limpezi 
Ca apa de izvor,
Ți-aș pune în cosițe flori de măr,
Te-aș mângaia ușor pe frunte
În fiecare zi... Ți-aș șterge 
De pe obraz lacrimile argintii.

Frumoaso cu trup de zeiță,
Ești ca o garofiță albă, imaculată,
Te-aș ține lângă mine viața toată
Să-mi parfumezi cămara inimii;

Te-aștept să vii cum ai venit
Prima oară când ne-am întâlnit
La margine de lume, la capăt 
De Infinit... Destinele noastre 
S-au unit pe vecie,
Tu îmi aduci în suflet bucurie,
Eu te iubesc necondiționat,
Vom fi împreună pe timp nelimitat.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă De Amor





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu