joi, 21 iunie 2018

Pe culmi semețe

Cheamă-mă la tine 
În fiecare zi și noapte,
Să-ți fiu aproape, să mă simți
Când îți sărut buzele fierbinți,
Scoate-mă din minți
Cu declarații de iubire,
Iubește-mă mai presus de fire,
Mai presus de cuvinte;
Nu mai fii așa cuminte,
Lasă timiditatea deoparte,
Fă fapte minunate
Cu care să te mândrești 
La bătrânețe,
Profită de a iubirii frumusețe;
Ridică-mă pe culmi semețe
Așa cum te ridic eu
Pe cele mai înalte piedestaluri
Și-ți dau să bei Apă vie 
Din pocaluri aurite;
Fă rost de chibrite
Ca să aprindem alt foc al iubirii
Când iarna va veni
Și zăpezile ne vor cotropi,
Nu te mai codi, nu mă ocoli,
Dac-ai ști cât te iubesc
Ai sta doar în preajma mea,
N-ai mai vrea să pleci niciunde;
Renunță la lucrurile mărunte
Care îți fură din timp,
Fii în contratimp cu tristețea,
Profită de tinerețea
Care îți dă aripi să zbori, 
Stai departe de nori!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă De Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu