joi, 21 iunie 2018

Ce anotimp frumos!

Sărbătoarea fericirii e în toi,
Se-aud cântece de cintezoi,
Trag o cortină albă peste timp,
Gândul îmi zboară la Eros 
Și la zeii din Olimp;

Ce anotimp frumos e primăvara!
Se lasă liniștea seara,
Dar vioara inimii mele nu tace,
Mugurele iubirii se desface,
Mantia tristeții e ruptă în fâșii,
Puful de păpădii se risipește în zare
Acompaniat de trilurile
De ciocârlie și de privighetoare.

Coboară lin din Univers
Câte un vers frumos despre iubire,
Cuvintele duioase plutesc în neștire
Deasupra păturilor pufoase de nori;
Maiestuoșii crini și bujori
Emană un parfum de vis,
Grădinile-s pictate
În cele mai superbe culori;

Miroase a flori de iasomie,
Iarba e verde pe câmpie,
Natura e îmbrăcată într-o nouă ie,
Ce miracol... ce feerie!
Inima-mi tresaltă de bucurie,
Sufletul mi-e învăluit de lumină,
Privirea mi-e senină ca zarea albastră
Pe care o privesc de la fereastră.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă De Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu