duminică, 10 iunie 2018

Fără tine

Fără tine, țărmurile mărilor 
Sunt pustii,
Pescărușii vin și pleacă 
Unde, și când vor ei.
Mi-e dor de ochii tăi, 
Flăcări aprinse... scântei,
Din pricina dragostei 
Vărs lacrimi argintii,
De ani de zile te aștept să vii.

Fără tine, aleile iubirii sunt goale,
Mi-e dor de parfumu-ți suav, 
Cu aromă de portocale,
Fac salturi aproape mortale prin timp,
Te caut în fiecare anotimp.

Fără tine, nimic nu e la fel,
Dar fericirea... nu ține de portofel,
Inima mea e-n palma ta,
Te joci când, cum vrei cu ea...

Viața mea, depinde de iubirea ta, 
Sufletul meu te vrea, și tot așa,
Mă-nvârt în același cerc de foc;
Tu-mi ești destin, îmi ești noroc,
Îmi ești tot... și toate la un loc.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu