miercuri, 20 iunie 2018

Eu te-am ales

Eu am ales sufletul tău
Din miile de suflete înflăcărate, 
De la-nceput m-ai dat pe spate
Cu ale tale șoapte de iubire,
M-am rătăcit voit de zeci de ori
În al iubirii tale frumos decor;

Mi-e dor de tine...Te iubesc de mor! 
Am nevoie de ajutor,
Am naufragiat fără să vreau
Pe Insula pustie a dezamăgirilor;

Cândva, m-ai ridicat pe culmi semețe,
N-aș fi vrut să mai cobor nicicând
Cu picioarele pe pământ,
Aș fi preferat să mă trezesc zâmbind
În brațele tale, în fiecare dimineață;

Eu te-am ales pe tine, 
Căci și în altă viață am fost împreună,
De-aceea simt nevoia 
Să-ți spun câte o vorbă bună 
în fiecare zi;

Tu știi de ce-am ales inima blândă a ta,
Ca să m-adăpostesc în ea pe vreme rea,
Am ales palmele-ți calde, făcute căuș,
Să-i fac inimii mele culcuș.

Eu te-am ales... și nu voi renunța
La tine, la iubirea ta,
Povestea mea n-ar avea farmec
Dacă n-ai face parte din ea.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu