marți, 19 iunie 2018

Pe valuri de dor

Mi-e inima însetată de iubire,
Pe valuri de dor, plutesc în neștire,
Încerc să stau pe linia de plutire,
Cu gândul la a ta duioasă privire.

Te caut în noapte, 
Cu sufletul îndurerat te chem,
Îți scriu poem după poem,
Nu te urăsc, nu te blestem,
Vreau să-mi reazăm capul 
Pe pieptul tău,
Să te sărut cu foc, iubitul meu.

Mi-s buzele crăpate, ochii încețoșați,
Aș vrea să stăm îmbrățișați,
Cu funia dragostei să fim legați,
Să nu folosim nicicând 
Cuvântul ,,separaţi'.

Privesc departe, în zare, 
Aud fâlfâitul aripilor 
Păsărilor călătoare,
Răsare luna printre stelele de aur,
În foșnet de frunze uscate de laur;

Vino, scumpul meu tezaur,
Din lumea viselor, în lumea reală,
Tu ești bomboana-mi dulce
Cu gust de portocală,
Nu pot rezista fără iubirea ta,
Parfum suav de floare de Nu-Mă-Uita!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu