vineri, 1 iunie 2018

Eu pot fi

Eu pot fi un pod suspendat
Peste orice râu tulburat
Care își iese din matcă,
Atunci când vremea e aprigă;
Pot fi un nod de cale ferată
Când Trenul Iubirii așteaptă
Să te urci în primul vagon,
Să îl întâlnești din nou pe Cupidon;

Eu te pot face fericit 
În fiecare noapte și dimineață,
Te pot privi în față cu tupeu,
Pot să-ți spun non-stop 
Că ești alesul sufletului meu;
Doar știi cât te doresc,
Când mă iei în brațe, amețesc,
Când mă săruți, parcă plutesc.

Eu pot scrie un roman foileton
Despre trecutu-mi monoton,
Pot desena cu orice creion
Chipul tău pe un petec de hârtie;
Pot scrie zilnic câte o lungă poezie
Despre iubirea-mi pentru tine,
Dar nu mă pot abține 
Să nu-ți vorbesc,
Căci te iubesc prea mult;
Eu pot fi a ta oricând, 
Dacă nu vei renunța
La dragostea ce ne-a legat cândva!


Autor ✍️ Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu