vineri, 1 iunie 2018

La granița cu iubirea

Numele tău, 
E tatuat pe sufletul meu,
Inima mea plină de iubire
E o fereastră deschisă tot mereu,
Doar pentru tine dragul meu;

E scrisă în stele dragostea noastră,
Cerneala albastră din călimară
Încă nu s-a terminat,
Mai am volume întregi de poezii
De finalizat.

Când ești cu mine, 
Zările sunt senine,
Nopțile-s divine, 
Zilele, de farmec pline.
Când mă îmbrățișezi, 
Îmi cresc aripi, pot să zbor, 
Până în Lumea viselor.

Când ești plecat departe
Și simt că mor de al tău dor,
Mă strecor ușor pe ușa dorințelor,
Trec de coridorul tristeților
Ca să nu ajung la capătul puterilor,
Ci la Intersecția cu Fericirea;

La graniţa cu iubirea, 
Timpul se oprește în loc,
Se aprinde un foc imens
Care răscolește 
Întregul nostru Univers;

Ne sărutăm din mers, 
Ca de fiecare dată,
Ne bucurăm de tot ceea 
Ce ne oferă destinul,
Bem câte o gură 
Din vinul dulce al iubirii,
Înflorim ca trandafirii,
Spinii dezamăgirii se usucă.

Iubirea noastră nu e o nălucă,
E cât se poate de adevărată,
E drum drept spre Infinit,
Soare de aur, stea de argint,
Orizont nemărginit.


Autor ✍️ Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu