luni, 28 mai 2018

Sentimente intense

O zi cu tine, devine o zi de neuitat,
Tu împrăștii cenușa arsă a tăcerilor,
Îmi iei din suflet o parte din dor,
Îmi potolești setea de tine
Cu declarații de amor;

O noapte împreună 
În lumea viselor,
Aprinde focul dorințelor,
Lanțul amintirilor triste 
S-a rupt demult,
Vremea urâtă a trecut, 
Furtunile s-au oprit.

Acum, ies la lumină noi emoții, 
Sentimente intense,
Iubirea noastră e înveșmântată 
În straie scumpe, strălucitoare;

Te iubesc, cu disperare,
De la pământ, până la soare,
Când nu ești lângă mine,
Sunt ca o salcie plângătoare,
Iubirea ta, e tămăduitoare, 
A mea, e buruiană de leac,
Iubirea noastră, 
E noroc și fericire vrac.

Noi n-am încălcat 
Ale iubirii jurăminte,
Ne iubim cu patos, mai presus
De cele mai frumoase cuvinte
Care se pot așterne pe hârtie;

Tu îmi ești muză, cântec, poezie,
Eu îți sunt floare din grădină, 
Rază de lumină albă,
Salbă de fluturi, rouă în zori;

Tu îmi pictezi viața în culori,
Eu îți alung din suflet pătura de nori
De fiecare dată când ești supărat;
Noi... ne iubim prea mult,
Nu ne vom despărți niciodat'!


Autor ✍️ Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu