luni, 4 iunie 2018

Captivare

Iubirea ta m-a captivat,
M-a inundat 
Ca pe-o corabie fără catarg
Dar nu m-am scufundat, 
Căci îmi ești tare drag,
Gândul că vom fi împreună, 
M-a ținut în viață,
Îmi ești ideal, vis și speranță.

Îmi curgi prin vene 
Ca un râu cu Apă vie,
N-aș renunța la tine 
Nici pentru un milion 
De lire sterline... Mi-e bine 
Doar când ești lângă mine.

Iubirea ta mi-e umbră și lumină,
Zare întunecată, sau senină,
Munte, deal, șes, luncă, 
Prăpastie adâncă, floare parfumată
Crescută printre crăpături de stâncă.

Iubirea ta mi-e zi și noapte,
Prizonierat și libertate,
Nu pot sta departe de ochii tăi frumoși,
Ochii-mi plângăcioși pot fi luminoși
Doar când văd strălucirea 
Din privirea ta.

Iubirea ta, e durere și alinare,
Rază de lună și de soare,
Tornadă, uragan, vulcan,
Stea strălucitoare, val blând de mare,
Tristețe sau sărbătoare.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu