luni, 25 iunie 2018

Aromă intensă de amor

Ți-e sufletul scăldat în lumină,
Bunătatea ți-e cărare spre Infinit,
În nopțile iernilor geroase 
La pieptul tău vânjos m-am cuibărit,
În brațele tale calde mă voi adăposti
În zilele pustii, în fiecare clipă grea.

Ești cuib de rândunea, 
De berze, de porumbei,
Din ochii tăi sar zeci de scântei 
Care aprind într-o secundă ochii mei,
Te-asemeni cu floarea de tei,
Suavă, delicată, parfumată;

Ți-e inima îmbrăcată 
În voaluri roșii de mătase,
Doar sentimente frumoase 
Pentru tine, eu nutresc,
Ești muzică divină, cântec îngeresc;

Stelele toate strălucesc 
Atunci când ești în preajma mea,
Inima-mi tresaltă de bucurie 
Când îmi spui de o mie de ori 
Că mă iubești până la cer;

Când te apropii de mine ușor,
Dispare orice nor 
Din sufletu-mi plin de dor,
Când îmi mângâi obrajii rumeni,
În grădina fericirii înflorește un bujor.

Tu mă faci să simt că pot să zbor,
Răspândești în eter 
Aromă intensă de amor, 
Aduci raze aurii de soare 
În oricare gri decor.



Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu