miercuri, 9 mai 2018

Te-am zidit în mine

Mi te-am zidit demult 
La mine-n suflet,
Mi te-am sculptat
În inimă și-n gând,
Cu trupu-mi tremurând,
Dăruindu-ți iubire,
Te-am îmbrăcat 
În fericire surâzând.

Am desenat inimile noastre
Pe-un petec albastru de cer,
Am prefăcut lacrimile tristeții 
În bulgări albi de sare
Pe care i-am aruncat în mare;

Am legat suferința 
Cu lanțuri de fier,
Ți-am plantat în grădina inimii 
Un nufăr și un lujer de crin,
Ți-am pus în brațe 
Un cufăr plin de iubire
Și-o ramură verde de măslin;

Te-am sărutat pe pleoape
În prag de seară și în zori,
Ți-am pictat viața în culori, 
Ți-am dat aripi de fluture, 
Ca să poți să zbori.

În nopțile furtunoase,
M-am rugat la stele 
Să ai vise frumoase,
Te-am acoperit cu voaluri 
De mătase aurie,
Ți-am pus sub pernă 
Busuioc și iasomie
Ca să-ți fie somnul liniștit;

Am traversat fluvii și oceane
Cu iubirea în geamantane,
Am lăsat în inima ta
Dorința-mi de a te avea mereu,
Te-am zidit în mine, iubitul meu.



© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu