luni, 7 mai 2018

Iubitul meu cu suflet bun

Ți-aș da în fiecare zi 
Câte o sărutare,
Căci inima mă-ntreab-adesea 
Unde ești,
M-aș rătăci intenționat 
Pe a iubirii cărare,
Să văd prima mișcare 
Pe care tu o faci
Când vântul singurătății mele
Suflă prin pădurile tale de fagi.

În fiecare noapte, te-aș lua de mână,
Să ne plimbăm sub clar de lună,
Aș pune dorul arzător pe un fuior,
M-aș lupta cu lumea toată
Pentru iubirea noastră nevinovată.

În fiecare clipă, 
Te-aș îngriji ca pe-o tulipă,
Ți-aș da inima mea, 
Să o ții în palma ta, 
Să simți cum bate tare, 
Din dragoste mare,
Ți-aș pune raze de soare în păr,
Ți-aș țese un covor 
Din flori de cireș și de măr
Pe care să calci cu picioarele goale,
Aș face zeci de piedestale 
Pe care să te pun,
Iubitul meu cu suflet bun!


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu