joi, 10 mai 2018

Prea multă iubire

Sunt zile în care vreau să te alint,
Sunt nopți în care vreau să te văd 
Dormind cu poza mea, sub perna ta,
Sunt dimineți în care vreau să simt
Mirosul delicat al parfumului tău,
Sunt ore-n care vreau să-ți văd ochii
Ațintiți pe tricourile mele cu decolteu;

Sunt clipe în care nu mai sunt eu, 
Căci simt că mor de dorul tău,
Timpul trece foarte greu în lipsa ta,
E prea multă iubire în inima mea,
Sunt sentimente profunde
În sufletul zbuciumat al meu,
Mă gândesc la tine mereu.

Sunt săptămâni de visare 
Cu cer pictat în roz sau în violaceu
Când iubirea îmi ridică mingea la fileu,
Dar raza de speranță 
Pleacă singură în turneu,
Fericirea, apare,
Apoi dispare din peisaj,
Ploi de stele aurii, cad tot mai des
Peste bătrânul nostru oraș.

Aș vrea să fiu cu tine, 
Să punem tristețea pe făraș,
Să fugim în lume, pe un cal nărăvaș,
Sau cu un vaporaș de hârtie
Dintr-o poezie despre un fluture 
și-o floare;

Cât te iubesc, frumusețe răpitoare!
Ți-aș pune un covoraș fermecat 
La picioare, să treci în zbor 
Peste ale tăcerilor hotare,
Să vii la răsărit de soare la ușa mea,
Să îmi oferi pe tavă iubirea ta.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu