sâmbătă, 19 mai 2018

Similitudini

Primăvara aceasta, seamănă cu tine,
Are gust dulce de nectarine,
Parfumul florilor, îmi amintește 
De parfumul tău seducător,
Când aud glasul păsărelelor,
Mi se pare că aud glasul tău
Cald, delicat, îmbietor,
Prințul meu fermecător. 

Fericirea are chipul tău, 
Angelic, blând, senin,
Până și frunzele de măslin 
Pălesc în fața ta,
Când sunt cu tine, 
Evadez din lumea mea
Și mă înalț până la stele, 
Iubirea vieții mele! 

Trupul tău sculptat de mâini fine,
Buzele tale, ca două petale catifelate
De trandafiri roșii, ochii tăi mari, 
Cu străluciri de diamant,
Îmi oferă un spectacol fascinant
De fiecare dată 
Când sunt în preajma ta,
Frumosule, de pe Planeta Iubirii;

Tu-mi faci zilele senine,
Și nopțile divine,
Când mă iei de mână, parcă plutesc,
Călătoresc fără bilet 
Oriunde vrea sufletul meu,
De-aceea, te voi iubi mereu,
Îți voi fi alături, la bine și la greu,
Bărbat minunat, 
Căci semeni cu un zeu!


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu