sâmbătă, 19 mai 2018

O poveste de dragoste fără sfârșit

Citește-mă în continuare ca pe o carte
Căci sunt deschisă tot mereu,
Dă filă după filă, dragul meu,
Dac-ai să vezi vreo greșeală 
Așternută pe-a inimii mele coală
Îți dau voie să mă corectezi.

Plimbă-te cu mine de mână
Prin grădini sau prin livezi înflorite,
În zilele frumoase, liniștite de Mai,
Când fluturii iubirii zboară 
Spre cerul de azur în alai,
Când tristețea rămâne fără grai.

Visează-mă în nopțile 
Albe sau albastre
Când stelele stau 
Pe creste înalte de munți,
Când Eros îi răsplătește 
Pe oamenii cuminți,
Când cuvintele duioase 
Rup barajele de tăceri,
Când lacrimile de bucurie 
Se varsă în oceanele de plăceri.

Dorește-mă cu ardoare,
Ca pe un izvor cu apă rece, 
Atunci când e prea cald,
Gândește-te la mine 
Ca la o mare de smarald
Cu țărmul plin de pescăruși,
Învăluie-mă în lumina 
Ochilor tăi jucăuși,
Poartă-te cu mănuși cu sufletul meu,
Pentru că e sufletul tău pereche.

Ai grijă de mine ca de o floare rară
În fiecare primăvară și vară,
Nu mă da afară din inima ta,
Nici toamna, nici iarna,
Iubește-mă cu patimă 
Oricât ți-ar fi viața de grea.

Ascunde-mă sub pielea-ți fină,
Cântă-mi un cântecel de iubire, 
Cu vocea-ți unică, sublimă,
Servește-mă cu o afină 
Sau cu o căpșună,
Cu un pahar de șampanie bună,
Căci fericirea ține cu noi; 
Suntem doi eroi 
Dintr-o poveste de dragoste 
Fără sfârșit. Iubirea noastră, 
A trecut demult pragul spre Infinit.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu