miercuri, 23 mai 2018

Prețul iubirii

În nopțile albastre, 
Când sufletul mi-e frânt, 
Mă gândesc la tine... 
Zbor, pe aripi de vânt, 
Ajung până la cer, 
Ghidată de lumina stelelor,
Apoi cobor în lumea tăcerii, 
Plină de mister.

În zilele întunecate, 
Când porțile iubirii sunt ferecate
Și pasărea fericirii 
Se zbate între viață și moarte,
Caut a ta cetate, 
În care te-ai baricadat,
Căci nu mi-ai spus La revedere 
Când ai plecat.

Pentru tine, de zeci de ori 
M-am reinventat,
Ți-am iertat fiecare greșeală, 
Fiecare păcat,
N-am pus la socoteală lacrimile
Pe care le-am vărsat,
Căci prețul iubirii, ar fi prea piperat.

N-am uitat că m-ai iubit cu adevărat,
Mi-ai dăruit clipe magice, 
Valoroase ca aurul curat,
Eu, te-am iubit, cum nimeni 
N-ar putea iubi vreodat',
Ți-am dat inima mea, 
Pe timp nelimitat.

Astăzi, te vreau 
Mai mult ca niciodată,
Căci mă simt deposedată de iubire,
Fără tine, nu există bucurie, fericire,
Craca de sub picioare mele, 
Este prea subțire,
Nu știu dacă aș mai putea rezista 
La intemperiile naturii
Când iarna tristeții 
Se va apropia de inima mea.

Am nevoie de îmbrățișarea 
Și de sărutarea ta
Ca să-mi potolesc setea 
Și foamea de tine,
Vreau să trăiesc pentru azi, 
Nu pentru mâine,
Căci viața e plină de surprize,
Nu știi câte reprize vor avea 
Meciurile dure sau ușoare 
Care vor urma.
Acum, liberul arbitru e de partea ta,
Dar dacă nu ai grijă de iubire,
Te poate oricând penaliza.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu