miercuri, 23 mai 2018

Conexiuni

Ce mai faci, iubirea mea, 
Cum mai e viața ta?
Cum stai cu sănătatea, 
Cu fericirea?
Eu sunt așa cum m-ai lăsat,
Cu inima plină de iubire, 
Cu sufletul imaculat.

Aseară te-am visat, 
M-ai sărutat în grabă și ai plecat,
M-am bucurat că te-am văzut, o clipă, 
Căci tristețea m-a luat din nou 
Sub a ei aripă.

Să știi că nu te-am uitat,
Chiar dacă orizonturile mele 
S-au mai îngustat,
Vreau să-ți repet, 
Cu subiect și predicat,
Te-am iubit... 
Te iubesc cu adevărat.
N-a fost doar o iluzie 
Povestea noastră de iubire,
Încă suntem conectați 
Cu anumite fire 
De înaltă tensiune;

Dacă ai fi lângă mine, 
M-aș năpusti asupra ta,
Te-aș strânge cu foc în brațe, 
Te-aș săruta, 
Nu te-aș mai lăsa să pleci,
Te-aș iubi zeci de zile 
Și nopți la rând,
Mi-aș pierde timpul 
Numărând orele fericite,
Privind fitilul lumânărilor topite,
Savurând dulceața gurii tale,
Stând la taclale cu Eros cel vestit,
Din zori, de la răsărit superb de soare,
Până la asfințit minunat de Lună.

Ce mai faci, iubirea vieții mele?
Uneori, te caut printre stele,
Dar ești în fiecare colț 
Al sufletului meu,
Îmi curgi prin vene, 
Ca un râu cu apă vie,
Ești frunza de salvie 
Care îmi vindecă inima 
De fiecare dată când e rănită,
Iubirea pentru tine, 
Nu are limită... nici hotar.

Ți-am construit un mic altar 
La care mă închin în fiecare zi 
Din calendar,
Ești cel mai frumos dar 
Pe care viața mi l-a dat.
Te rog, păstrează-mă 
În sufletul tău curat
Așa cum te păstrez eu, 
În sufletul cald al meu.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu