vineri, 11 mai 2018

Fluturii iubirii

Gândește-te la mine
În orele-ți grele, de nesomn,
Când fluturii albi zboară-n noapte
Pe sub lumini albastre de neon.

Roagă-te să plouă-n zori
Peste grădinile cu flori 
Și în livezile cu poame,
Nu vreau să se destrame
Povestea noastră de iubire,
Nici să dispară subit
Primăvara Fericirii din decor.

Păstrează-mă în al tău suflet,
Cum te păstrez și eu 
În sufletu-mi plin de dragoste și dor,
În fiecare secundă mă gândesc la tine
Și la săgeata ascuțită a lui Amor.

Amintește-ți de mine
În serile senine, de magie pline,
Când soarele pleacă la culcare
Și Luna de cleștar apare 
Pe întinsa zare,
Când stelele dansează prin Univers;

Mai scrie-mi câte un vers
Despre iubire,
Despre pașii grăbiți 
Ai timpului în mers,
Scrie o petiție, fă un demers,
Roagă-te la Dumnezeu, 
Cum mă rog și eu, 
Să fim împreună mereu.

Nu renunța la mine, iubitul meu,
Lasă-te condus de Cupidon,
Ia Trenul Speranței, 
Urcă-te în primul vagon
Când fluturii iubirii zboară veseli
Pe sub lumini albastre de neon.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu