duminică, 20 mai 2018

O doză de iubire în plus

Vara trecută,
Când soarele pleca spre Apus,
Pe țărmul unei mări albastre
M-ai cucerit cu o privire și cu un surâs;
A doua zi devreme
Mi-ai dat o doză de iubire în plus,
M-ai sedus, dar nu m-ai abandonat,
În sufletul tău mare m-ai păstrat.

Eu te păstrez în inimă și-n gânduri,
Îți scriu adesea zeci de rânduri
Pe care le citești, mă suni la telefon,
Dar nu vrei să vorbești, 
Te iei la întrecere cu micuțul Cupidon,
Vrei să mă faci să cred 
Că ești altcineva,
Dar eu cunosc fiecare latură 
Ascunsă a ta.

Încerci să desfaci 
Firul iubirii în patru, 
Dar știi că nu joc teatru, 
Că te iubesc nespus,
Tu mi-ai dat 
O doză de iubire în plus,
Eu am să-ți dau în schimb 
O duzină de fiori,
Buchete imense de flori, 
Fericire absolută,
Iubire pură, apă vie,
În loc de apa de la conductă.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu