marți, 22 mai 2018

Marea

Marea mă cheamă la ea
Și mă duc pe aripi de vis
Căci i-am promis că nu o voi uita,
Marea face parte din povestea mea.

Marea îmi șoptește că mă iubește
Căci i-am scris versuri 
Cu subînțelesuri,
I-am cântat balade de dragoste și dor,
În pragul nopții, la lumina stelelor.

Marea mă îndeamnă la visare,
Când vine la mal 
Și mă sărută pe picioare,
În apa-i plină de sare
Las toate lacrimile mele amare.

Vapoarele pleacă 
În zori, în larg,
Corăbiile cu catarg 
Se-ntorc acasă, seara,
Cu pânzele în vânt, 
Ca niște fete mândre
Cu plete atârnând 
Până aproape de pământ.

Marea mă dă pe spate
Când îi aud freamătul,
Și îi văd valurile înspumate,
Iubesc pescărușii săi
Cu aripi albe, imaculate,
Mi-a plăcea să zbor ca ei, 
Deasupra apelor tulburate,
În fiecare zi și noapte.

Marea de smarald, soarele cald,
Cerul de azur, nisipul fierbinte,
Sunt părți din Universul meu,
Le voi purta în suflet, mereu.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu