duminică, 13 mai 2018

Mai cântă-mi

Mai cântă-mi o baladă de iubire,
Recită-mi o poezie
Despre o mireasă și un mire,
Vreau să mă pierd în a ta privire
Ca într-un labirint.

Mai cântă-mi în surdină
Cu vocea-ți sublimă
Un cântecel de dor,
Să mă înalț la cer și să cobor
Răpusă de săgeata lui Amor.

Promite-mi solemn
Că vei compune Imnul Fericirii
Când nuferii albi vor înflori,
Inspiră-te din strălucirea stelelor,
Pune pe portativ, în locul notelor,
Inimioare roșii, fluturi roz și argintii.

Iubește-mă cu patos, 
Fără niciun alt adaos,
Du-mă în Paradis, 
Când cerul e deschis
Și plouă cu iubire și cu soare,
Când în Univers e sărbătoare.

Mai cântă-mi la ureche
Despre ale noastre suflete pereche,
Adu-ți scripca veche și chitara nouă,
Să rupem iubirea în două
Când boabele de rouă 
Se așează pe flori.

Mai cântă-mi în zori
Despre zborul de cocori,
Fii orizontul meu senin,
Dă-mi un sărut divin
În loc de un pahar dulce de vin,
Fă-mă să suspin de fericire,
Mai cântă-mi despre iubire!


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu