miercuri, 16 mai 2018

În pragul iubirii

Ieri, în zi de sărbătoare,
Am vrut să iau cu împrumut
O mie de raze de soare,
Am parcat Mașina Timpului
Într-o parcare subterană,
Unde oamenii triști nu au acces.

Am scos certificat de deces
Pentru Doamna Răutate,
Am aruncat durerea departe,
La margine de lume,
Am făcut glume pe seama urii,
Fără să depășesc simțul măsurii;

În amurgul serii, 
Am vrut să văd fluturii iubirii 
Zburând spre cer,
Dar a apărut un nor stingher
Care a acoperit pământul;
A început să bată vântul,
Apoi să plouă, de la ora două, 
Până la ora nouă dimineața;

Mi-am privit fața senină 
În oglindă, am ieșit în tindă, 
Mi-am agățat visele
De o grindă veche, 
Mi-am pus un trandafir roșu 
După ureche,
Ca să-mi aștept sufletul pereche,
Cu mult drag, în al iubirii prag.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu