duminică, 27 mai 2018

Mai am

O singură dorință și un singur vis,
 Să mor și să renasc 
 În roșul necuprins al buzelor tale,
 Să îmi săruți picioarele goale
 Când mă plimb prin nisipul rece 
 Al clepsidrei timpului, 
 Să zbor prin mijlocul văzduhului 
 Ca o pasăre măiastră;
  
 Aș vrea să-mi bați 
 Noaptea la fereastră, 
 Sau dimineața, în zori, 
 Să-mi pui în căușul palmelor
 Steluțe, fluturi și flori, 
 Să primești în casă colindători 
 Și în prag de primăvară, 
 Nu doar în iarna geroasă, amară. 

 Mai am un dor, ce-i călător, 
 Pleacă și vine, ajunge la tine, 
 Se-ntoarce la mine, 
 Se cuibărește în sufletul meu, 
 Și somnul mi-e greu, 
 Nu pot lupta cu dragostea
 Care-mi stăpânește inima.

 Aș mai vrea, dac-ai putea 
 Să-mi dai ceva în plus, 
 Am nevoie urgentă
 De un surplus de iubire 
 Și de o tonă de fericire;

 Pot să-ți dau la schimb 
 O rază caldă din a mea privire, 
 Și-o pânză de păianjen 
 Țesută cu mii de fire, 
 Să-mi fii captiv o veșnicie.

 Ți-aș face-n fiecare zi o bucurie,
 Te-aș îngriji ca pe o floare de iasomie,
 Lângă mine, ai putea fi fericit 
 Ca în frageda-ți pruncie;

 Aș fi o făclie aprinsă, 
 Aș readuce la viață visele-ți stinse, 
 Ți-aș pune aur pe tâmplele-ți ninse,
 Aș ține ușile inimii mele 
 Deschise tot mereu,
 Pentru tine, dragul meu.
  
 Mai am o speranță penultima, 
 Să fii doar al meu, 
 Cum eu sunt doar a ta, 
 Te voi iubi, până la ultima-mi suflare, 
 Nu doar în clipele de disperare.

 Te iubesc așa cum ești, 
 Știu că nu minți, că mă dorești, 
 Îmi place când mă mângâi,
 Când mă săruți, când îmi zâmbești, 
 Știu sigur că mă iubești. 


 © Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu