duminică, 27 mai 2018

Ca doi actori

Într-o vară fierbinte, mai demult,
Când soarele pleca spre asfințit,
Când grâul fericirii era deja încolțit,
Ochii noștri s-au întâlnit;
Gândurile noastre bune s-au împletit,
Devenind un șnur colorat lung,
Flăcările din noi s-au contopit
Cu albastrul minunatului amurg;
Ne-am dezbrăcat de orgolii în tăcere,
Dansând prin Univers, ca două sfere,
Nu s-a auzit niciun geamăt de durere,
Doar țipete de plăcere au răsunat
De la un capăt al lumii, 
Până în celălalt.
Ca-ntr-un spectacol fascinant,
Ne-am bucurat
De un decor mirobolant,
Nicio lacrimă de tristețe nu s-a vărsat,
Au curs râuri de lacrimi de bucurie;
Am primit cadou peste o mie de flori,
Stele de aur, fluturi multicolori, 
Iubirea profundă, ne-a făcut 
Să trecem prin diferite stări;
Eram ca doi actori, aveam trac,
Eu nu știam ce să mai spun, 
Ce să mai fac...Tu mă sărutai, 
Te jucai cu părul meu bălai,
Mă mângâiai pe umerii goi;
Flori parfumate de tei 
Au căzut din Paradis
Peste tușul roz cu care am scris
Pe un petec de cer, 
Numele frumos al tău.
Dumnezeu ne-a binecuvântat iubirea,
Ne-a dat în dar fericirea, împlinirea.


 © Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu