luni, 7 mai 2018

Când nu credeam

Tu mi-ai deschis demult
O fereastră către cer,
M-ai învățat să cred în viitor,
Mi-ai spus să nu încetez să sper,
Căci fericirea mereu se întoarce
În inima care niciodată nu tace.

Mi-ai oferit un loc în fiecare poezie
Pe care-ai scris-o cu lacrimi 
Când în Univers era anarhie, 
Eu te-am găzduit în al meu suflet
Pe timp nelimitat, fără să îți cer chirie,
Ne-am plimbat prin sute de povești,
Cu calești poleite cu aur,
Am prețuit iubirea ca pe un tezaur.

Tu mi-ai deschis o ușă ferecată
Când nu credeam c-am să mai pot 
Să mai iubesc vreodată,
Credeam că soarta e crudă, nedreaptă,
Și urâtă, ca o rufă nespălată.

Viața e un lift, ne urcă, ne coboară,
Clepsidra timpului, ne este adversară,
Din noi doi, nu trebuie să dispară 
Frumusețea, puritatea, gentilețea,
În sufletele noastre trebuie să răsară 
În fiecare zi, Floarea iubirii
Cu petale albe sau rozalii, 
Cu miros îmbietor.

Tu m-ai învățat să zbor
Când nu credeam că pot evada
Din al tristeții întunecat decor,
Ai dat la o parte vălul ceții
Care îmi acoperea ochii,
Ai rupt sigiliul peceții
De pe buzele-mi uscate,
Mi-ai vindecat rănile însângerate,
M-ai condamnat fără să vrei
Să te iubesc până la moarte.



© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu