miercuri, 16 mai 2018

De-acum înainte

De-acum înainte,
Am să-ți repet non-stop
Aceleași frumoase cuvinte:
Te iubesc... ! Datorită ție, 
Înfloresc mai ceva ca o floare.

Aprind zilnic o lumânare,
Ard câte un bob de tămâie,
Vreau ca dragostea noastră
Să fie binecuvântată,
Să țină o veșnicie,
Să ne aducă-n suflete 
Cât mai multă bucurie.

De-acum înainte, 
Am să țin bine minte
Fiecare clipă minunată
Petrecută în compania ta,
Voi dansa pe muzica iubirii
Toată viața mea,
Cu tine iubite, nu cu altcineva.

Când văd că te apropii 
Din depărtare
Se-aprind zeci de felinare 
Și de beculețecolorate în mintea mea,
Săgeata lui Eros îmi țintește inima,
Iubirea ta, mă duce cu ea
Până în America,
Apoi, până în Hanoi;

Ca un trifoi cu patru foi
Îmi porți deseori noroc,
Miroși a flori de soc și a busuioc,
Când mă săruți,
Timpul parcă stă în loc.

Iubirea noastră nu-i un joc,
E vis împlinit, poveste fără sfârșit,
Orizont nemărginit, albastru infinit,
Flacără aprinsă, dorință nestinsă.



© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu