luni, 28 mai 2018

Voi fi

Voi fi un fluture în palma ta
Când toamna ruginie
Va bate iar la ușa mea,
Mi-e teamă că stropii reci de ploaie
Și lacrimile tale calde
Îmi vor inunda fără să vrea, 
Sufletul și inima.

Voi fi aurul dintr-o stea,
Când iarna argintie va da năvală
În lumea de poveste a mea,
Nu mă voi da cu sania,
Nici nu voi face oameni de zăpadă;

Mă voi plimba 
Pe Strada Speranței, zi de zi,
Căutându-te printre nostalgii,
Tu îmi vei zâmbi din fotografii,
Dar nu vei ști cât de greu îmi va fi
Dacă soarele 
Nu va mai răsări ca altădat'
În sufletul meu zbuciumat.

Când vântul tristeții 
Va sufla dinspre Nord,
N-am să fac atac de panică, 
Nici atac de cord... 
Nu mă voi arunca, nici nu voi cădea 
De pe Podul Fericirii,
Căci trandafirii din Grădina Iubirii 
Nu se vor ofili;

Că te iubesc prea mult, 
O știi prea bine,
Voi fi o parte din tine, 
De vei rămâne lângă mine,
Sufletul meu, 
Va fi perechea sufletului tău,
Inima mea, va fi pe veci a ta!


✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu