marți, 10 aprilie 2018

Tu, veșnic visător

Te plimbi prin mintea mea
Ca un neobosit călător,
Tu, veșnic visător
În căutare de amor;
Cu tine-aș vrea să zbor
Departe de lumea misterelor,
Tu să fii un condor
Iar eu o egretă
Cu sufletul plin de dor;
De-ar fi să mor curând
Aș prefera să mor zâmbind
În brațele tale,
După ce aș sta puțin
Cu moartea la taclale,
I-aș fredona cântece de jale,
Ție ți-aș da să bei apă vie
Din pocale de argint,
N-aș regreta că ne-am iubit,
Căci ne-am întâlnit cândva
La margine de Infinit,
Tu mi-ai făcut viața Rai;
Am să te las sa stai
În  inima mea
Cât timp ea va bătea
Din dragoste nebună,
Vei fi raza mea albă de lună,
Eu voi fi raza ta aurie de stea,
Pe cerul iubirii noastre
Nori negri nu vor apărea.

Autor: Crisastemis
Din Volumul
Frontiera iubirii





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu