miercuri, 25 aprilie 2018

Ție...

Ți-am scris poeme-n zori de zi
Așteptându-te să vii
Când soarele răsare
Și se oglindește-n mare.

Ți-am scris că te iubesc 
Pe mii de bilețele colorate,
Mi-am pus amprenta buzelor
Pe cămășile tale albe apretate;

Ți-am scris scrisori nenumărate
În fiecare noapte de tăcere
Când fagurii de miere
Nu mai erau așa de dulci;

Ți-am spus să urci cu mine 
Pe Scara fericirii
Când trandafirii înfloresc,
Căci de s-ar întâmpla să cad vreodată,
Știu c-ai să mă ridici de jos îndată.

Ți-am desenat chipul 
Pe trunchiul unui fag,
Ți-am scris numele cu aurul din stele
Pe-o ramură verde de brad,
De sărbători, ți-am adus 
Un braț imens de flori,
Ți-am desenat pe umeri aripi de cocori;

Ți-am scris atâtea versuri minunate
În primăverile înmiresmate,
Am vrut să te dau pe spate 
Cu talentul meu,
Dar tu ești zeu al poeziei,
Orice muză te-ar invidia,
Inima mea, îngenunchează în fața ta!

Ți-am scris pe un petec de cer
Că ești al sufletului meu giuvaer,
Ca tine nu e nimeni altcineva,
Tu ești fericirea, viața mea!



© Crisastemis 💘
Din Volumul - În brațele lui Eros



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu