joi, 26 aprilie 2018

Sete de iubire

Iubite, mi-e gura arsă de sete,
Dă-mi un sărut, 
Sau un pahar de vin dulce,
Care să mă îmbete,
Vânează-mă ca un erete, 
Vreau să fiu prada ta 
În noaptea aceasta grea,
Căci focul din inima mea 
Arde cu putere, sufletul meu 
Are nevoie de mângâiere;

Nu spune un cuvânt, 
Sărută-mă și taci... Nu încerca 
Să mă dezbraci din nou de secrete,
Nu-mi pune întrebări indiscrete
La care să nu pot să răspund,
Lasă-mă să mă scufund 
Într-o mare de fericire,
Să mă satur de a ta iubire;

Așază-te lângă mine ușor
Strânge-mă în brațe cu dor,
Dă frâu liber sentimentelor,
Evadează din lumea misterelor
În care te-ai baricadat,
Frumos bărbat cu suflet candid;
Nu fii timid, nu pune un zid între noi,
Nu da niciun pas înapoi,
Doar știi că dragostea se face în doi... !



© Crisastemis 💘
Din Volumul - În brațele lui Eros



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu