luni, 23 aprilie 2018

Porți spre Paradis

Pe străzile din Manhattan
Trec zeci de îndrăgostiți 
Ținându-se de mână, 
Iubirea lor, e ca lava unui vulcan,
Erupe în fiecare săptămână 
A fiecărui an.

În nopțile cu Lună plină,
Se-aud din depărtare 
Cântece de mandolină, 
Șoaptele de amor 
Sunt spuse în surdină,
Sudoarea curge-n valuri 
De pe pielea fină 
A câte unui trup fierbinte.

E trecut de ora șapte jumătate,
Din mașinile parcate 
Pe străzile alăturate 
Răsună muzica bună a anilor '50
Jazz, Blues, pentru cei cu auz fin.

Dimineața aceasta 
Nu e senină precum aș vrea,
Ploaia, ca o perdea de dantelă fină
Acoperă fereastra pe care privesc
Lipsa razelor de soare
Și câteva păsări călătoare 
Ce stau pe-o ramură groasă de stejar.

Zboară zilele din calendar, 
Se-apropie luna lui Cireșar,
New York-ul este ca un furnicar,
Lumea se grăbește,
Timpul, pasul și-l mărește,
Trenul vieții nu se oprește din mers.

La Meteo s-a anunțat furtună,
Inima-mi nebună 
Visează la o plimbare-n doi,
Dar tu ești ocupat, 
Ai de finalizat noul proiect,
Doar ești cel mai bun arhitect,
Nu degeaba ți se spune Mr. Perfect!

E drept, mă doare inima 
Că nu te pot vedea,
Dar n-am să renunț la tine,
Tu ești primăvara mea,
Parfumul tău seducător 
Îmi umple sufletul de dor.

Iubite, mor de ciudă câteodată,
Îmi vine să mă răzbun pe soartă,
Căci e prea crudă, prea nedreaptă,
Sunt condamnată să te iubesc, 
Fără tine, nu pot să trăiesc!

Pe străzile din Manhattan, 
Am să plimb în fiecare an
Cu gândul că am să te întâlnesc;
N-am obosit, nici n-am să obosesc,
Voi continua să sper 
Că podurile de fier care ne despart
Se vor preface-n poduri de flori
Pictate în culori de vis,
Oricum, porțile spre Paradis 
Vor fi mereu deschise
Pentru inimile noastre aprinse
De flacăra dragostei.


© Crisastemis
Din Volumul - În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu