vineri, 27 aprilie 2018

Dacă tu n-ai exista

Dacă tu n-ai exista,
Aș crede că iubirea,
E doar un joc de noroc,
Timpul, s-ar opri în loc,
S-ar usca orice floare,
Inima mea blândă
N-ar mai bate atât de tare.

De n-ai fi raza mea de soare,
Sau barca-mi de salvare,
Aș naufragia departe, undeva,
Pașii mi s-ar îndrepta 
Spre insule pustii;

 Dacă nu m-ai iubi, 
 Dacă nu te-aș adora, 
 M-ar cuprinde fiori de disperare, 
 Nimic nu ar mai avea valoare.

 Dacă tu ai dispărea,
 Ar dispărea și lumina 
 Din privirea mea, 
 M-aș stinge ca o stea,
 Din cerul albastru ar cădea
 Lacrimi de aur pe pământ;

 De nu ne-ar lega al iubirii jurământ,
 N-aș mai pluti în vise, 
 Pe aripi de vânt, cu tine în gând, 
 M-aș trezi plângând 
 În fiecare dimineață;
  
 De nu mi-ai da atâta chef de viață,
 Nu s-ar putea topi nicicând
 Țurțurii de gheață ai nefericirii,
 Spinii dezamăgirii mi-ar răni inima;

 Dacă tu n-ai exista,
 Eu n-aș avea pentru cine, 
 Sau pentru ce să trăiesc, 
 Căci nu aș vrea, nici n-aș putea 
 Să iubesc pe altcineva! 


© Crisastemis 💘
Din Volumul - În brațele lui Eros

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu