luni, 30 aprilie 2018

Rămâi

Rămâi în inima mea,
Unde dragostea abundă,
Flacăra dorinței e mai mare
Cu fiecare secundă care trece.

Rămâi raza mea de fericire,
Drumu-mi spre nemurire,
Căci din iubire ți-am creat
Un Univers, nu un palat.

Rămâi în povestea mea,
Nu fugi, nu evada,
Nu mă lăsa, nu mă uita,
Nu-mi lua bucuria de a te avea.

Rămâi în lumea mea,
Nu renunța la mine, nu pleca,
Căci trenul vieții tale, 
A oprit demult, cândva,
Doar în stația mea.

Rămâi în sufletul meu,
Ca să pot trece cu bine
Peste tot ce este greu,
Dumnezeu mi te-a trimis,
Să-mi faci viața Paradis.

Rămâi în gândurile 
Și în visele mele,
Căci milioanele de stele
Doar pentru tine se aprind 
În fiecare noapte;

Măcar șapte ani
Să mai fim împreună,
Să ne iubim, să ne spunem 
O vorbă bună, în fiecare zi...
Rămâi cu mine, orice ar fi!


© Crisastemis 💘
Din Volumul - În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu