marți, 1 mai 2018

Nostalgia primăverii

Ieri, dimineață, pe la ora șase, 
A trecut pe lângă mine
Primăvara cea frumoasă,
Era îmbrăcată într-o rochie 
Roșie lungă de mătase,
Avea flori și fluturi în păr,
Mirosea a parfum de măr.

Am vrut să stau de vorbă cu ea
Dar se grăbea s-ajungă la gară,
Să ia trenul spre Litoral,
Să se-ntâlnească la asfințit de soare
C-un val blând de mare.

Când mergea, parcă plutea,
Era ca o rază strălucitoare de stea,
De sub tălpile sale goale răsărea
Câte un fir de busuioc,
Din pământul reavăn apărea 
Câte-o narcisă, o lalea,
Și-un strop de fericire din loc în loc.

În inima mea, s-a aprins un foc,
Primăvara cea surâzătoare
A dispărut subit în zare
Ca păsările călătoare
Pe care le priveam din depărtare;

Lacrimi amare am vărsat,
Sufletul meu e-ntristat,
În loc să mă bucur în continuare
De farmecul primăverii,
Va trebui să suport arșița verii! 


© Crisastemis 💘
Din Volumul - În brațele lui Eros




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu