vineri, 13 aprilie 2018

Ploaie divină

Ploaie caldă de vară,
Udă pentru a mia oară
Grădinile mele curate,
Petalele delicate
Și parfumate
Ale florilor iubirii
Din inima mea,
Fă-mă să strălucesc
Mai mult decât o stea!

Ploaie divină
Fără tunete și grindină,
Spală-mi ochii însângerați
Când sufletu-mi suspină de dor,
Adu-mi dragostea pe calea undelor,
Ajuta-mă să plutesc
Deasupra fiecărui nor
Când viața mea atârnă
De un fir de păr,
Du-mă în lumea tăcută a viselor
Unde săgeata lui Amor
Nu se poate pierde în decor!

Ploaie frumoasă de stele,
Luminează-mi nopțile grele,
Fii ca târnul de nuiele,
Mătură tristețea
Când îmi iese în cale,
Vreau să mă plimb
Cu picioarele goale
Prin iarba verde crudă
Când inima-mi abundă de fericire,
Dă-mi un gram de iubire
Din Univers,
Fii liniuța de unire
Dintre magie și al meu vers!

Ploaie miraculoasă albastră,
Deschide-mi o fereastră spre cer,
Închide porțile de fier ale durerii
Ca să simt fiorii plăcerii
De câte ori îmi bați în geam,
Vreau să fiu o pasăre
Cu aripi de argint,
Să stau pe-un ram înfrunzit
Al Pomului Vieții, de-acum,
Până la anii cruzi ai bătrâneții.


Autor: Crisastemis
Din Volumul
Frontiera iubirii







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu