vineri, 13 aprilie 2018

Iubire pură... Diamant

N-am să renunț la tine niciodat',
Te voi iubi în continuare
Cu suflet de copil nevinovat,
Voi fi femeia-soldat,
Am să mă bat cu lumea toată
Pentru iubirea din inima-ți curată;

Îți voi fi alături
Pe o perioadă nedeterminată,
Căci iubirea noastră
E de Dumnezeu binecuvântată,
Nimeni nu va putea să ne despartă,
Am să las o poartă deschisă
În inima mea, doar pentru tine,
Vom trăi clipe unice, sublime.

Te voi iubi cu patimă și dor
Ca pe o primăvară însorită,
Ca pe un susur de izvor,
Îți voi fi mare de smarald
Îmi vei fi soare blând și cald;

Te voi iubi ca pe un câmp de flori,
Te voi prețui ca pe un tablou unic,
Pictat în sute de culori,
Îmi vei fi rază de lumină-n zori,
Cer albastru fără nori.

Te voi purta în ale mele gânduri
Neîncetat,
Vei rămâne singurul bărbat
Pe care l-am divinizat,
Vei fi leacul miraculos
De pe tărâmul fermecat
Pe care am s-ajung
Când sufletul îmi va fi înlăcrimat;

Te voi iubi așa cum ai visat,
Pe timp nelimitat, necondiționat,
Alături de mine vei deveni bogat,
Căci iubirea-mi pură
E prețioasă ca un diamant.


Autor: Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu