marți, 10 aprilie 2018

Lumina iubirii

Închide-mă-n tine
Ca într-o colivie de aur
Acoperită cu flori de nufăr
Și frunze de laur,
Leagă-te de mine cu lanțuri de oțel,
Prefă-te într-un stânjenel albastru 
Sau într-un astru de argint 
Când bolta cerului este senină;
Cântă-mi la mandolină 
Sau la chitară
În prag de seară, ca odinioară,
Spune-mi că mă iubești,
Că nu poți să trăiești 
Fără iubirea mea,
Spune-mi că sunt unica femeie 
Care te face fericit...
Știi că nimeni 
Nu te-a mai iubit ca pe un zeu,
Nimeni nu te iubește 
Mai mult decât te iubesc eu... ! 

Iubite, lipește-ți sufletul 
De sufletul meu,
Ia dorul greu din inima mea 
Și du-l departe, 
Bea din apele curate 
Ale Izvorului iubirii,
Ocolește drumul rătăcirii!
Fii ca o rază de soare 
Strălucitoare,
Usucă-mi lacrimile amare
Când cireșii sunt în floare
Și în Univers e sărbătoare;
Bucură-te de Ziua Sfântă 
A Învierii,
Distruge zidurile tăcerii,
Treci peste clipele durerii;
Lasă iubirea 
Să pătrundă-n inima ta,
Să-ți lumineze viața întunecată,
Alege cărarea dreaptă a fericirii,
Rămâi cu mine
Pe drumul împlinirii!


Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu